Любі діти!
До вашої уваги завдання екологічної гри.
Станція “Логічний ланцюжок”
Потрібно видалити зайве в цьому ланцюжку слово.
-Корінь, стебло, квітка, букет, лист
– це частини рослин.
-Сонце, камінь, дуб, небо, сніг – це
нежива природа.
-В’яз, вільха, ялиця, ясен, клен – це
листяні дерева.
-Глід, бересклет, ліщина, жимолость,
липа, – це чагарники.
-Поповзень, сойка, дятел, дрізд,
корольок – зимуючі птахи.
-Ведмідь, бурундук, борсук, білка –
впадають в сплячку.
-Ялина, сосна, ялиця, береза, модрина,
туя, ялівець – це хвойні дерева.
-Соловей, ластівка, стриж, ворона,
зозуля, жайворонки – це перелітні птахи.
-Горобець, соловей, жайворонок, дрізд
– це птахи співучі.
-Мати-й-мачуха, ромашка, деревій,
кропива, кульбаба, вовче лико – це лікарські рослини.
Станція “Золоті розсипи смітників”
Потрібно відгадати правильну відповідь.
Більшу частину сміття, що
забруднює Землю, становлять:
А) Пластмаса
Б) Скло.
В) Метал.
Перш ніж почати утилізацію
відходів, їх необхідно:
А) Розсортувати.
Б) Зібрати в одному місці.
В) Розкришити.
Для того щоб переробити
пластмасу, її необхідно:
А) Компостувати.
Б) Спалити у спеціальних
умовах.
В) Переплавити.
Першочергова турбота при
виборі звалища:
А) Захист поверхні землі і
ґрунтових вод.
Б) Огорожа місця звалища.
В) Укомплектування
відповідною технікою.
Шкідливі викиди впливають:
А) Тільки на ті регіони, де
з’явилося забруднення.
Б) На прилеглі регіони.
В) Навіть на території,
віддалені від місця, де забруднення “побачило світ”.
Пляшка або банка з пластмаси,
кинута в лісі, пролежить без зміни:
10 років.
50 років.
100 років і більше.
Викинутий папір “з’їдять”
невидимки – мікроби за:
А) 1-2 роки.
Б) 5-8 років.
В) 20 і більше.
Найбільш ефективний шлях
боротьби з наростаючою кількістю відходів, що потрапляють у навколишнє середовище:
А) Їх поховання.
Б) Розробка правових
механізмів регулювання процесу.
В) Рециркуляція (повторне
використання)
Станція “Екологічна розминка”
Відгадати загадки
1. Хто подорожує по повітрю на
нитці?
2. У кого на сучку комора?
3. Яку птицю називають “білобока”?
4. Пташенята, якої птахи не знають своєї матері?
5. Є на річках лісоруби
У сріблясто-бурих шубах
З дерев, гілок, глини
Будують міцні греблі.
6. Скаче звірятко:
Чи не рот, а пастка.
Потраплять в пастку
І комар, і мушка.
7. Над рікою він в польоті,
Цей диво-літачок.
Над водою літає він гладкою,
На квітці його посадка.
8. На спині я будинок ношу,
Але гостей не запрошу:
У кістяному моєму будинку
Місце тільки одному.
9. Лежить мотузка,
Шипить шахрайка,
Брати її небезпечно –
Вкусить.
10. Хвилі до берега несуть,
Наче парашут.
Пливе він, не пірнає,
Тільки торкнешся – обпікає.
Станція
«Екологічні ситуації»
Відповісти на запитання:
- Ваш молодший брат приніс з
лісу їжачка. Що ви порадите брату?
- Ти побачив надломлені
гілочки дерева. Що ти зробиш?
- Навесні ви пішли до лісу і
побачили, що на галявині розпустилися перші конвалії. Що ви будете робити?
- Збираючи гриби в лісі ви
побачили мухомори. Ваші дії.
- Ви побачили гніздо в траві.
Ваші дії.
- Пташеня стрибає стежкою.
Твої дії.
- Ви побачили гарного жука на
дорозі. Що ви будете робити?
- Діти знайшли в дуплі лісові
горіхи і гриби. Що вони повинні зробити?
- Хлопчик стоїть біля берези.
Він збирається поласувати березовим соком. Чи правильно він робить?
- Після походу залишилося сміття. Ваші дії.
Немає коментарів:
Дописати коментар