неділю, 29 червня 2014 р.

Святкування Дня Конституції України в місті Зінькові





28 червня - знаменна дата в українському календарі, яка увійшла в історію нашої держави як день прийняття Основного Закону - Конституції України. В місті Зінькові відбувся велопробіг з нагоди святкування Дня конституції.



Наш стяг - пшениця на полях під голубим, блакитним небом!

Сонце на небі і зоряна ніч солов`їна - моя Україна.
Мамина пісня і мамина тиха сльозина - моя Україна.
Батькове слово і врода небесна калини - моя Україна.
Слово молитви і лагідний усміх дитини - моя Україна!


На центральній вулиці міста Зінькова відбувся парад вишиванок. Вишиванки зачаровували своєю красою, вишуканістю і різноманіттям.

Воскресни, мати-Україно! Нарешті звільнення прийшло.
Хай заквітчає цвіт калини твоє скривавлине чоло.
Хай ллється мова солов`їна, не замовкає у віках.
На крилах зранених полине на волю випущений птах!


Україно! Україно! Засівай поля добром. Розквітай. як та калина над Славутою- Дніпром!


- Хто ти, дівчинко маленька?
-Доня України-неньки.
Українкою зовуся - з того імені - горджуся!




В небо лине пісня України!


А у нас сьогодні свято, дуже весело мені, зараз буду танцювати в українському вбранні.
У святковій вишиванці, у коралях та стрічках, вийшла взута у сап`янці на високих каблуках.


Сорочку мати вишила мені червоними і чорними нитками.


Україно! Слово незабутне. Ти моє минуле - славна Русь. Ти моє сьогодні і майбутнє, бо твоїм я іменем зовусь!

Немає коментарів:

Дописати коментар