четвер, 6 вересня 2018 р.

Мій край - це серця рідна пристань

Де річка Ташань, як козацька підкова -

На щастя усім, на добро, -

Ти виріс з легенди і правди, Зінькове,

В обіймах полів і  дібров.

Спливли за водою чотири століття,
Як ти появився на світ.
А ти молодвієш... Тобі не старіти,
Зінькове, і в тисячу літ.


Зіньків, Зіньків, красо мойого краю,

Краплина України золота!

Помолодів ти й виріс - не впізнанно,

Ім`я твоє у мене на вустах.

Рости, Зіньків, як у гаю дубочок,
Господар серед яблунь молодих,
Для слави зіньківчан, синів і дочок,
Багатим і здоровим будь для них!
Тебе Ташань навіки пов`язала,
Мов наречена срібним рушником,
Калиною, барвінком заквітчала,
Дорідним із пшениці колоском.
Зіньків, Зіньків, моя квітуча доле,
Весни п`янкої, юності літа!
Мій рідний край, моє життєве поле,
Краплинка України золота!
                                       Ольга Кондратенко

Щороку 6 вересня зіньківчани святкують День міста Зіньків.  До Дня міста в читальному залі Зіньківської районної бібліотеки для дітей проведена краєзнавча година "Мій край - це серця рідна пристань" на яку завітали учні 3-В класу Зіньківської спеціалізованої школи №1. Діти ознайомилися з історією, культурою, архітектурою, літературною спадщиною Зіньківщини, здійснили віртуальну мандрівку вулицями рідного міста, поринули в його історію. Особливо дітям сподобалась гра, де діти складали з бук різні назви населених пунктів Зіньківщини, назви рік, тварин та рослин що створюють флору і фауну Зіньківського краю.






Немає коментарів:

Дописати коментар