пʼятницю, 23 серпня 2019 р.

                                          Україна моя світанкова! 





Україна - це наша земля, рідний край, наша країна з багатовіковою історією, мальовничою природою, чарівною піснею, і зрозуміло, мудрими, талановитими людьми.

Україна - це історія народу, який протягом багатьох віків боровся за свою свободу і незалежність.

В честь Дня Незалежності України працівниками Зіньківської РДБ на території дитячого парку під відкритим небом було проведено патріотичну годину «Україна моя світанкова!».








Ми всі хочемо миру для України. Ми хочемо щасливо жити, вчитися, працювати, вибудовувати сильну і незалежну державу. Україна сильна і переможе тому, що народ наш об'єднався у єдиному пориві зберегти, відстояти рідну землю.

Народ України продемонстрував світові своє прагнення свободи і державності. Україна як демократична держава стала на шлях цивілізованого розвитку, і хоча попереду на неї чекають багато випробувань, українці впевнені, що зробили правильний вибір. А день проголошення незалежності - це державне свято.

Люблю тебе, Вітчизно,
Мила Україно,
Бо щастя жити
Ти мені дала.
Для мене ти одна
І рідна, і єдина,
Я все зроблю,
Щоб ти завжди цвіла.






Немає коментарів:

Дописати коментар