вівторок, 23 серпня 2016 р.

25 років Незалежності України

Я - українець, син святого краю, 

що не дає зрости у серцю злу, 

з його долонь я до небес злітаю, 

йому співаю шану і хвалу.

Україно! Ти для мене диво,
І нехай пливе за роком рік,
Буду, мамо, горда і вродлива
З тебе дивуватися повік...
Ради тебе перли в душу сію,
Ради тебе мислю і творю
Хай мовчать Америки й Росії,
Коли я з тобою говорю...
Україно, ти моя молитва,
Ти моя розпука вікова
Гримотить над світом люта битва.
За твоє життя, твої права.
                           Володимир Сосюра

Любі діти! До 25-річчя Незалежності України в читальному залі Зіньківської районної бібліотеки для дітей проведено урок державносі "Я - українець, син святого краю,що не дає зрости у серцю злу, з його долонь я до небес злітаю, йому співаю шану і хвалу", організовано книжкову виставку "Держава славна Україна" та викладку літератури "Під прапором суверенної незалежності" на яких представлена література про історію, політику та культуру рідної держави.

Діти! Україна - це наша Батьківщина. Тут живуть ваші батько, ненька, дідусь, бабуся, сестрички й братики. Усі вони громадяни  України. Ви теж громадяни України, бо живете на цій землі, знаєте співучу українську мову, любите і шануєш своїх батьків, свою землю, рідний край. Книжкова виставка запрошує вас, діти, у подорож по рідній країні.


Виставка дитячих робіт "Мрії про Україну: дитячий погляд"


Немає коментарів:

Дописати коментар