середу, 12 червня 2019 р.

Прийди, прийди до мене, Неділенько Зелена



       Ой, зав`ю вінки та на всі святки,
        На всі святки - на всі празнички.
А в бору сосна колихалася,
 Дочка батенька дожидалася.
           - Ой, мій батеньтку, мій голубчику,
           Та прибудь до мене хоч на літечко!
   У мене в тині перед воротями 
Синє море розливається;
Пани й гетьмани ізбігалися,
Всі сьому диву дивувалися.
На передодні Трійці в читальному залі Зіньківської районної бібліотеки для дітей відбулося народознавча година "Прийди, прийди до мене, неділенько зелена". Учні 2-А та 2-Б класів Зіньківської спеціалізованої школи №2 ознайомилися з народними традиціями святкування зеленої неділі, викладкою літератури "Звичаї, обряди та повір`я українського народу". Дівчатка плели віночки з польових квітів. 







 Заплиту вінок, та на всі святки.













Немає коментарів:

Дописати коментар