пʼятниця, 20 серпня 2021 р.

В Україні нині свято, 30 років їй, багато. Скрізь пісні звучать і танці. Ми в святковій вишиванці


Вишита колоссям і калиною,
Вигойдана співом солов`я,
Зветься велечаво - Україною,
Земле зачарована моя.
Нині свято нашого народу,
Свято України, її роду!


День Незалежності - це одне з найважливіших свят для українців. Ця визначна дата навіки увійшла в історію нашої держави золотою сторінкою її біографії, започаткувала нову епоїху в житті нашого народу, законодавчо закріпила його вікові демократичні прагнення до національного відродження, духовної свободи, економічного зростання, культурного піднесення. 

24 серпня 1991 року Верховна Рада України урочисто проголосила Акт про Незалежність України. Територія держави була проголошена єдиною та неподільною. 

До Дня Незалежності в читальному залі відділу обслуговування дітей Зіньківської публічної бібліотеки ім. В.Г.Короленка проведено дитячий ранок "В Україні нині свято, 30 років їй, багато. Скрізь пісні звучать і танці. Ми в святковій вишиванці". Діти ознайомилися з історією нашої держави, державною символікою. До уваги дітей в читальному залі розміщена книжкова виставка "Україно моя, Україно!" 








 

Книжкова виставка до Дня Незалежності "Україно, моя Україно".


Виставка дитячих малюнків "Найкраща країна - моя Україна".



Немає коментарів:

Дописати коментар