вівторок, 8 вересня 2020 р.

Бережи природу, для людського роду

Sounds of nature, birds singing, Sounds of Forests, for relaxation, sleep,  Meditation, Relax 8 hours - YouTube


Екологічна гра для учнів 5-6 класів)

 Любі діти!

До вашої уваги завдання екологічної гри.

 

Станція “Логічний ланцюжок”

Потрібно видалити зайве в цьому ланцюжку слово.

 

-Корінь, стебло, квітка, букет, лист – це частини рослин.

-Сонце, камінь, дуб, небо, сніг – це нежива природа.

-В’яз, вільха, ялиця, ясен, клен – це листяні дерева.

-Глід, бересклет, ліщина, жимолость, липа, – це чагарники.

-Поповзень, сойка, дятел, дрізд, корольок – зимуючі птахи.

-Ведмідь, бурундук, борсук, білка – впадають в сплячку.

-Ялина, сосна, ялиця, береза, модрина, туя, ялівець – це хвойні дерева.

-Соловей, ластівка, стриж, ворона, зозуля, жайворонки – це перелітні птахи.

-Горобець, соловей, жайворонок, дрізд – це птахи співучі.

-Мати-й-мачуха, ромашка, деревій, кропива, кульбаба, вовче лико – це лікарські рослини.

 

Станція “Золоті розсипи смітників”

Потрібно відгадати правильну відповідь.

 

Більшу частину сміття, що забруднює Землю, становлять:

А) Пластмаса

Б) Скло.

В) Метал.

Перш ніж почати утилізацію відходів, їх необхідно:

А) Розсортувати.

Б) Зібрати в одному місці.

В) Розкришити.

Для того щоб переробити пластмасу, її необхідно:

А) Компостувати.

Б) Спалити у спеціальних умовах.

В) Переплавити.

Першочергова турбота при виборі звалища:

А) Захист поверхні землі і ґрунтових вод.

Б) Огорожа місця звалища.

В) Укомплектування відповідною технікою.

Шкідливі викиди впливають:

А) Тільки на ті регіони, де з’явилося забруднення.

Б) На прилеглі регіони.

В) Навіть на території, віддалені від місця, де забруднення “побачило світ”.

Пляшка або банка з пластмаси, кинута в лісі, пролежить без зміни:

10 років.

50 років.

100 років і більше.

Викинутий папір “з’їдять” невидимки – мікроби за:

А) 1-2 роки.

Б) 5-8 років.

В) 20 і більше.

Найбільш ефективний шлях боротьби з наростаючою кількістю відходів, що потрапляють у навколишнє середовище:

А) Їх поховання.

Б) Розробка правових механізмів регулювання процесу.

В) Рециркуляція (повторне використання)

 

Станція “Екологічна розминка”

Відгадати загадки

1. Хто подорожує по повітрю на нитці?

2. У кого на сучку комора?

3. Яку птицю називають “білобока”?

4. Пташенята, якої птахи не знають своєї матері?

5. Є на річках лісоруби

    У сріблясто-бурих шубах

    З дерев, гілок, глини

    Будують міцні греблі.


6.  Скаче звірятко:

  Чи не рот, а пастка.

  Потраплять в пастку

   І комар, і мушка.


7. Над рікою він в польоті,

Цей диво-літачок.

Над водою літає він гладкою,

На квітці його посадка.


8. На спині я будинок ношу,

Але гостей не запрошу:

У кістяному моєму будинку

Місце тільки одному.


9. Лежить мотузка,

Шипить шахрайка,

Брати її небезпечно –

Вкусить.


10. Хвилі до берега несуть,

Наче парашут.

Пливе він, не пірнає,

Тільки торкнешся – обпікає.


Станція  «Екологічні ситуації»

Відповісти на запитання:

 

- Ваш молодший брат приніс з лісу їжачка. Що ви порадите брату?

- Ти побачив надломлені гілочки дерева. Що ти зробиш?

- Навесні ви пішли до лісу і побачили, що на галявині розпустилися перші конвалії. Що ви будете робити?

- Збираючи гриби в лісі ви побачили мухомори. Ваші дії.

- Ви побачили гніздо в траві. Ваші дії.

- Пташеня стрибає стежкою. Твої дії.

- Ви побачили гарного жука на дорозі. Що ви будете робити?

- Діти знайшли в дуплі лісові горіхи і гриби. Що вони повинні зробити?

- Хлопчик стоїть біля берези. Він збирається поласувати березовим соком. Чи правильно він робить?

- Після походу залишилося сміття. Ваші дії. 

Відповіді на запитання екологічної гри надсилайте на електронну адресу zinkivdetska@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар